باران را هم شرمنده کردم


همه میگن لطافت بارون من میگم شاشیدن آسمون روزمین
by : x-themes

 

دیشب خدا در گوشم گفت......

دیگه بسته_______

باران هم از اشک هایت خجالت میکند....



نظرات شما عزیزان:

هاد______________ی
ساعت10:51---6 شهريور 1392
غریبه ها که هیچ...





دوستان هم گاهی به اندازه دو سه خط بیشتر،





حوصله ات را ندارند...


حسن باقری
ساعت15:56---5 شهريور 1392
سلام دیگه با من دوست نیستی اگه هستی بگو ساعت چند انلاینی

حسن باقری
ساعت16:02---4 شهريور 1392
سلام بیا تو ی مدیریت

حسن باقری
ساعت12:26---2 شهريور 1392
چرا دیگه انلاین نیستی

هاد______________ی
ساعت0:22---2 شهريور 1392
وبت خیلی خوب بود...
بعد از این دیگه روزانه زود زود میام...
راستی توهم بیا هااااا


حسن باقری
ساعت12:39---1 شهريور 1392
چرا رفتی اهل بازی انلاین هستی


ali
ساعت23:45---31 مرداد 1392

اصلا به روی خودم هم نمی آورم

که نیستی

هر روز صبح

شماره ات را می‌ گیرم

زنی می‌ گوید: دستگاه مشترک…

حرفش را قطع می‌کنم!

صدایت چرا انقدر عوض شده عزیزم؟

خوبی؟ سرما که نخورده ای؟

می‌ دانی دلم چقدر برایت تنگ شده است؟

چند ثانیه ای سکوت می‌ کنم

من هم خوبم

مزاحمت نمی‌ شوم

اصلا به روی خودم هم نمی آورم

که نیستی…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 مرداد 1392 23:38 |- دیوونه سر به هوا -|

ϰ-†нêmê§